NLP

PĀRDEVĒJIEM

B2B

Cita līmeņa komunikācija!

NLP

PĀRDEVĒJIEM

B2B

Cita līmeņa komunikācija!

Šis nav stāsts par labāko produktu pasaulē un izdevīgāko piedāvājumu pilsētā.

PIETEIKTIES!

Šis ir stāsts par cita līmeņa komunikāciju. Par sarunu zemapziņas līmenī. Par fundamentālām saskarsmes patiesībām. Par detaļām un smalkām niansēm. Par mazo lietu summu.

NLP ir zinātne par personīgo izcilību. No laba uz izcilu - tāds ir mūsu plāns!

KAS TAS IR?

KAS TAS IR?

Unikāla apmācību programma Uzņēmumiem.

Tās pamatā ir Pasaules Viedāko Prātu izstrādātas Komunikācijas un NLP stratēģijas. Vēl vairāk, šeit ir apkopoti tūkstošiem reižu praksē pārbaudīti instrumenti, kas piemēroti latviskai mentalitātei. Un vēl - programmas saturs ir salikts pa moduļiem. Katrā no tiem ir kāds konkrēts temats, kopā ar vingrinājumiem un aktivitātēm.

Tas nozīmē, ka šis ir atvērts formāts - atliek vien izvēlēties piemērotāko saturu un kopīgi izveidot tieši tava biznesa specifikai atbilstošu programu. Viena moduļa pilnvērtīgai apguvei nepieciešamas 2 - 3 stundas.

Programmas efektivitātes pamatā ir 4 līmeņu procesi.

Pirmais līmenis - iekšējais dialogs jeb spēja saprast un kontrolēt savas domas un emocijas. Tas ir sākums - mūsu pašu domas un emocijas ietekmē rīcību un par 90% nosaka gala rezultātu.

Otrais līmenis - kopējās biznesa sistēmas izpratne, kā arī savas vietas, lomas un atbildības apzināšanās.

Trešais līmenis - spēja lasīt un analizēt klientu - viņa ķermeņa valodu, verbālos un neverbālos signālus, vārdu izvēli un teikuma struktūru.

Ceturtais līmenis - stratēģiju un instrumentu arsenāls. Tu izvēlies, kā rīkosies un ko teiksi vispirms, ietekmējot to, kas notiks pēc tam. Tu zini, kādā secībā sarindot savus jautājumus un kā virzīt sarunu sev vēlamā virzienā.

4 līmeņi. Tu saproti sevi. Tu esi daļa no sistēmas. Tu lasi sarunas partneri. Tev ir jaudīgu instrumentu klāsts un tu proti tos likt lietā!

KAM TAS IR DOMĀTS?

KAM TAS IR DOMĀTS?

Pārdošanas Profesionāļiem

Piekrīti, pārdošana ir īpaša profesija. Es pat teiktu, dzīves veids. Tu piecelies no rīta un saproti, ka dari Savu Lietu. Tu esi izvēlējies iet šo ceļu un investē sevī - savā pārliecībā, zināšanās, prasmēs, attieksmē un attiecībās ar citiem cilvēkiem. Tu zini, ka pārdošanas rezultātu pamatā ir efektīva sistēma, jaudīgi instrumenti un līdz mirdzumam noslīpētas prasmes. Turpinām.

Tu zini arī to, ka cilvēki pērk no cilvēkiem! No tiem, kas viņiem patīk. No tiem, kam viņi uzticās. Un tikai tad, kad saskata sev nepārprotamu ieguvumu!

KAS IR PASNIEDZĒJS?

KAS IR PASNIEDZĒJS?

Prieks iepazīties!

Mani sauc Edgars Untāls. Esmu sertificēts Biznesa un NLP Treneris. Hipnotiskās komunikācijas Praktiķis. Vairāku grāmatu autors. Organizēju koučinga un līderības nodarbības vadītājiem. Izstrādāju Pārdošanas Tuneļus un Mājas Lapas ar Dvēseli.

Esmu veicis vairāk nekā 15 000 darījumu tikšanos. Apmācījis vairāk nekā 200 uzņēmumu darbiniekus. Ieviesis pārdošanas procesus tādiem zīmoliem kā Mercedes un Toyota.

Bez tā visa, ir 3 lietas, ar kurām es īpaši lepojos -

manu klientu panākumi, mani Skolotāji un manas profesionālās neveiksmes.

Izmantojot iespēju, iepazīstināšu ar saviem Skolotājiem.

RIČARDS BANDLERS

NLP zinātnes radītājs. Ietekmēšanas sistēmas "Persuasion Engineering" un vairāk nekā 30 grāmatu autors. Biznesa psiholoģijas un hipnotiskās komunikācijas eksperts.

DŽORDANS BELFORTS

Motivācijas un biznesa treneris. Leģendārās pārdošanas sistēmas "Straight Line Persuasion" autors. Kino filmas "The Wolf of Wall Street" prototips un iedvesmojoša personība.

BRAIENS TREISIJS

Viens no atzītākajiem Biznesa Konsultantiem pasaulē. Vairāk nekā 80 grāmatu autors. Biznesa psihologs. Pārdošanas sistēmas "Sales Success Skills" izveidotājs.

Prieks iepazīties!

Mani sauc Edgars Untāls. Esmu sertificēts Biznesa un NLP Treneris. Hipnotiskās komunikācijas Praktiķis. Vairāku grāmatu autors. Organizēju koučinga un līderības nodarbības vadītājiem. Izstrādāju Pārdošanas Tuneļus un Mājas Lapas ar Dvēseli.

Bez tā visa ir 3 lietas, ar kurām es īpaši lepojos - manu klientu panākumi, mani skolotāji un manas profesionālās neveiksmes.


RIČARDS BANDLERS

NLP zinātnes radītājs. Pārdošanas sistēmas "Persuasion Engineering" un vairāk nekā 30 grāmatu autors. Biznesa psiholoģijas un hipnotiskās komunikācijas eksperts.


DŽORDANS BELFORTS

Motivācijas un biznesa treneris. Leģendārās pārdošanas sistēmas "Straight Line Persuasion" autors. Multimiljonārs. Kino filmas "The Wolf of Wall Street" prototips. 


BRAIENS TREISIJS

Viens no atzītākajiem Biznesa Konsultantiem pasaulē. Vairāk nekā 80 grāmatu autors. Biznesa psihologs. Pārdošanas sistēmas "Sales Success Skills" izveidotājs.

Kā tu jau saprati, šis stāsts nav par mani. Stāsts ir par to, kā šīs unikālās zināšanas un prasmes palīdzēt tev sasniegt jaunas profesionālā virsotnes!

KAD IR SĀKUMS?

KAD IR SĀKUMS?

Ja esi uzņēmuma vadītājs - piesakies un mēs nekavējoties sazināsimies.

Ja esi pārdošanas profesionālis - pārsūti šo programmu savam vadītājam.

Jo ātrāk sāksim, jo ātrāk sāksim!

Uzmanību! Visas nodarbības pēcāk būs pieejamas arī ierakstā!

Uzmanību! Pasniedzējs uzņemas atbildību ne tikai par procesu, bet arī par rezultātu!

PIETEIKTIES!

Ja esi uzņēmuma vadītājs - piesakies un mēs nekavējoties sazināsimies.

Ja esi pārdošanas profesionālis - pārsūti šo programmu savam vadītājam.

Jo ātrāk sāksim, jo ātrāk sāksim!

Uzmanību! Visas nodarbības pēcāk būs pieejamas arī ierakstā!

Uzmanību! Pasniedzējs uzņemas atbildību ne tikai par procesu, bet arī par rezultātu!

KĀ NOTIEK DARBS?

KĀ NOTIEK DARBS?

1. POSMS – MĀJAS DARBI

 

Paliekošam rezultātam ir svarīgi noskaņot dalībniekus mācību procesam un panākt viņu aktīvu līdzdalību. Tāpēc, nedēļu pirms apmācībām dalībniekiem tiek uzdots mājas darbs – atsūtīt sarakstu ar 1 - 2 sarežģītākajām ikdienas situācijām, kuras ikdienā sagādā lielākās grūtības jeb diskomfortu, kā arī definēt 1 konkrētu prasmi, kuru nepieciešams uzlabot efektīvākam sniegumam.

 

2. POSMS – APMĀCĪBAS

 

Programmas pamatā ir intensīvs apmācību kurss, transformējošu aktivitāšu programma un tam sekojoša 2 stundu progresa vērtēšanas nodarbība.

Norise. Apmācības notiek klātienē - dinamiskā un interaktīvā formā, kur visi ir iesaistīti apmācību procesā un aktīvi līdzdarbojas. Katram ir izveidota sava darba burtnīca, kurā tiek veikti pieraksti, pildīti uzdevumi, analizēts savs un kolēģu sniegums. Programmas noslēdzošajā daļā dalībnieki veic praksei pietuvinātu situāciju modelēšanu un izspēlē lomu spēles, integrējot praksē apmācībās iegūtās zināšanas.

 

Metodes. Darba gaitā tiek izmantotas dažādas metodes: mazo grupu darbs, lomu spēles, prāta vētra un citas. Izmantotās metodes ļauj apmācību saturu maksimāli pietuvināt ikdienas realitātei. Rezultātā tiek iegūti konkrēti instrumenti izvirzīto mērķu sasniegšanai. Teorētiskā daļa aizņem, apmēram, 30%, praktiskā 70% no visa laika.

3. POSMS - TRANSFORMĒJOŠAS AKTIVITĀTES

Uzreiz pēc apmācībām seko ieviešanas fāze jeb transformējošas aktivitātes, kuru laikā dalībnieki pārvērš apgūtās zināšanas par noturīgām prasmēm. Apmācību vadītājs kopā ar uzņēmuma vadību īsteno iepriekš sagatavo aktivitāšu plānu, kas ietver individuālas pārrunas, koučinga nodarbības un citas aktivitātes.

 

4. POSMS – PROGRESA VĒRTĒJUMS

 

3 - 4 nedēļas pēc apmācībām tiek sarīkota progresa vērtēšanas nodarbība, kurā katrs dalībnieks dalās ar savu pieredzi, analizē savus KPI un izvirza mērķus turpmākajai izaugsmei. Pasniedzējs sniedz savus komentārus un iezīmē aktivitāšu plānu izcilu rezultātu sasniegšanai  

Jāsaprot, ka rezultāts ir atkarīgs ne tikai no pasniedzēja kvalifikācijas un apmācību programmas satura, bet arī no visu iesaistīto pušu motivācijas un līdzdalības!

KĀDS IR SATURS?

KĀDS IR SATURS?

Pievērs uzmanību saturam un padomā, kā mainīsies tava un tavu kolēģu ikdiena, kad tas viss tiks īstenots dzīvē. Padomā, cik daudz prieka, naudas un brīvības šīs jaunās iespējas radīs.


IEKŠĒJĀ LĪDZSVARA IZVEIDE

  • Programmas mērķu un ekspektāciju apskats
  • Programmas KPI izvirzīšana
  • Ietekmīgu mērķu izvirzīšana
  • Slēgts un atvērts prāts
  • Telpas pārvaldīšana
  • Mentālie enkuri
  • Refreimings
  • Vizualizācija
  • Ierobežojošu pārliecību maiņa
  • Drosmes un Motivācijas stratēģijas
  • Hipnozes un meditācijas pamatprinci

Vingrinājumi. Grupas koučings. Demo sesijas. Individuāls un mazo grupu darbs.

Ieguvumi. Iemācīsies kontrolēt savu ķermeni un emocionālo stāvokli gan pirms komunikācijas, gan arī komunikācijas laikā. Atbrīvosi prātu un mazināsi spriedzi. Apgūsi hipnozes un meditācijas pamatprincipus.


IEKŠĒJĀ LĪDZSVARA

IZVEIDE

  • Programmas mērķu un ekspektāciju apskats
  • Programmas KPI izvirzīšana
  • Ietekmīgu mērķu izvirzīšana
  • Slēgts un atvērts prāts
  • Telpas pārvaldīšana
  • Mentālie enkuri
  • Refreimings
  • Vizualizācija
  • Ierobežojošu pārliecību maiņa
  • Drosmes un Motivācijas stratēģijas
  • Hipnozes un meditācijas pamatprinci

Vingrinājumi. Grupas koučings. Demo sesijas. Individuāls un mazo grupu darbs.

Ieguvumi. Iemācīsies kontrolēt savu ķermeni un emocionālo stāvokli gan pirms komunikācijas, gan arī komunikācijas laikā. Atbrīvosi prātu un mazināsi spriedzi. Apgūsi hipnozes un meditācijas pamatprincipus.


PERSONĪGĀS IZCILĪBAS FORMULA

  • Laika plānošana un resursu sadalījums
  • Kaizen princips pārdošanā
  • 4 personīgās izcilības līmeņi
  • Profesionālo kompetenču audits
  • Kompetenču attīstīšanas programma
  • Profesionālās efektivitātes formula
  • Diciplīna un atbildība
  • Personīgā zīmola izveides stratēģija

Vingrinājumi. Demo sesijas. Individuāls un mazo grupu darbs. Praktisku piemēru analīze.

Ieguvumi. Iegūsi izpratni par panākumu elementiem pārdošanas darbā, kā arī izveidosi konkrētu aktivitāšu plānu sava profesionālā snieguma uzlabošanai.


PĀRDOŠANA KĀ SISTĒMA

  • Biznesa sistēmas pamata elementi
  • 10 fundamentālas biznesa patiesības
  • Pienākumu un atbildības izpratne
  • Izejošo aktivitāšu apjoms
  • Pareto princips pārdošanā
  • CRM sistēmas ietekme uz rezultātu
  • Svarīgākie progresa mērīšanas KPI

Vingrinājumi. Demo sesijas. Individuāls darbs. Praktisku piemēru analīze.

Ieguvumi. Izveidosi izpratni par kopējo biznesa sistēmu, kā arī apzināsies savu vietu, lomu un atbildību tās ietvaros.


PĀRDOŠANA KĀ

SISTĒMA

  • Biznesa sistēmas pamata elementi
  • 10 fundamentālas biznesa patiesības
  • Pienākumu un atbildības izpratne
  • Izejošo aktivitāšu apjoms
  • Pareto princips pārdošanā
  • CRM sistēmas ietekme uz rezultātu
  • Svarīgākie progresa mērīšanas KPI

Vingrinājumi. Demo sesijas. Individuāls darbs. Praktisku piemēru analīze.

Ieguvumi. Izveidosi izpratni par kopējo biznesa sistēmu, kā arī apzināsies savu vietu, lomu un atbildību tās ietvaros.


FUNDAMENTĀLAS NLP PATIESĪBAS

  • 10 pamata postulāti
  • Apziņas un zemapziņas spēks
  • Informācijas uztvere un apstrāde
  • VAK filtri
  • Truizmu valoda
  • 10 ietekmes atslēgas
  • NLP piemēri ikdienas komunikācijā
  • NLP piemēri pārdošanā

Vingrinājumi. Demo sesijas. Individuāls un mazo grupu darbs. Praktisku piemēru analīze.

Ieguvumi. Izveidosi izpratni par NLP paternu izmantošanu ikdienā un iemācīsiet atpazīt biežāk izmantotos algoritmus.


NLP STRATĒĢIJAS UN INSTRUMENTI

  • Copywriting pamatprincipi pārdošanā
  • Storytelling pamatprincipi pārdošanā
  • Predikātu audits
  • Miltona modelis komunikācijā
  • Meta modeļi pārdošanas komunikācijā:

- Vispārināšana

- Izdzēšana

- Prāta lasīšana

- Cēļoņi un sekas

- Pievienošanās un vadīšana

- Apjukums

- 4 + 1

- Neloģiskā saikne

- Slēptās un pievientās komandas

- Pievienotie jautājumi

Vingrinājumi. Demo sesijas. Individuāls un mazo grupu darbs. Storytelling praktiska apguve un ietekmīgu pārdošanas tekstu izveide.

Ieguvumi. Apgūsi ietekmīgākās NLP stratēģijas un instrumentus. Izveidosi komunikācijas algoritmu kopsavilkumu ikdienas lietošanai.


PRODUKTU POZICIONĒŠANAS PAŅĒMIENI

  • Produktu vērtības trepe
  • Optimāla produktu groza izveide
  • Racionāli un emocionāli argumenti
  • Pozicionēšanas algoritms: īpašība - priekšrocība - ieguvums
  • Cenas un vērtības pozicionēšana
  • Pozicionēšanas jautājumi
  • Pozicionēšanas instrumenti
  • USP izveide

Vingrinājumi. Prāta vētra. Grupu darbs un grupu prezentācijas.

Ieguvumi. Mēs dzīvojam copy + paste pasaulē, kurā cilvēki vairs neredz lietu atsķirību un nesaprot to patieso vērtību. Šeit sagatavosi platformu turpmākajam darbam. Izveidosi optimālu produktu grozu, lai veiktu piepārdošanu un nodrošinātu stabilu naudas plūsmu. Iemācīsies akcentēt būtiskāko, pasniegt informāciju veidā, kuru sarunas partneris saprot un valodā, kuru tas spēj uztvert.


MĒRĶA KLIENTA IZPRATNE

  • Dziļā un virspusējā struktūra
  • Vērtības, mērķi, izaicinājumi, bailes
  • Klientu psiholoģiskie tipi - DISC+
  • Draudzīgais
  • Analītiskais
  • Dominējošais
  • Neizlēmīgais
  • Egocentriskais
  • Efektīvas mijiedarbības pamatprincipi
  • Klientu segmentācija pēc potenciāla
  • Mērķa klienta profila izveide

Vingrinājumi. Demo sesijas. Mazo grupu darbs. Situāciju modelēšana.

Ieguvumi. Nav noslēpums, ka komunikācijas rezultāts par 90% ir atkarīgs no tā, cik labi esi sagatavojies un cik ļoti izproti sarunas partnera pozīciju, viņa vērtības, mērķus, problēmas un motīvus.


MĒRĶA KLIENTA

IZPRATNE

  • Dziļā un virspusējā struktūra
  • Vērtības, mērķi, izaicinājumi, bailes
  • Klientu psiholoģiskie tipi - DISC+
  • Draudzīgais
  • Analītiskais
  • Dominējošais
  • Neizlēmīgais
  • Egocentriskais
  • Efektīvas mijiedarbības pamatprincipi
  • Klientu segmentācija pēc potenciāla
  • Mērķa klienta profila izveide

Vingrinājumi. Demo sesijas. Mazo grupu darbs. Situāciju modelēšana.

Ieguvumi. Nav noslēpums, ka komunikācijas rezultāts par 90% ir atkarīgs no tā, cik labi esi sagatavojies un cik ļoti izproti sarunas partnera pozīciju, viņa vērtības, mērķus, problēmas un motīvus.


BIZNESA PSIHOLOĢIJAS PATIESĪBAS

  • 10 fundamentālas biznesa psiholoģijas patiesības
  • Optimāls informācijas uztveres apjoms
  • Informācijas uztveres šķēršļi
  • Lēmuma pieņemšanas process
  • Izvēles kritēriju summa
  • 5 pamata emocijas pārdošanā
  • Pamata motīvi un stumuli
  • Alfa un Omega stratēģija
  • Nepārdošanas stratēģija
  • 7 pretestības iemesli

Vingrinājumi. Demo sesijas. Individuāls un mazo grupu darbs.

Ieguvumi. Mēs, cilvēki, visi esam līdzīgi savā domāšanā un rīcībā. Mums ir līdzīgas vēlmes, bailes un motīvi. Šajā modulī izpratīsi būtiskākās saskarsmes patiesības un iemācīsies tās izmantot savu mērķu sasniegšanai.


IETEKMĪGAS KOMUNIKĀCIJAS ATSLĒGAS

  • Ietekmīgas komunikācijas formula
  • 10 fundamentālas saskarsmes patiesības
  • Saiknes jeb raporta izveide
  • Verbāla un neverbāla komunikācija
  • Spēka un ietekmes vārdi
  • Aizliegtie un nevēlamie vārdi
  • 9 balss toņi pārdošanā
  • Klausīšanās 3 līmeņi
  • Aktīvās klausīšanās formula
  • Kalibrēšana un informācijas apstrāde
  • Jautājumu vieta, loma un secība
  • Atvērtie, slēgtie, precizējošie un retoriskie jautājumi
  • 15 obligātie jautājumi
  • Klienta mentālās kartes izveide
  • 3 plusu metode
  • 10 pretestības pārvarēšanas stratēģijas
  • 5 darījuma noslēgšanas stratēģijas

Vingrinājumi. Demo sesijas. Individuāls darbs. Grupas un mazo grupu darbs. Situāciju modelēšana. Rezultātu prezentācija.

Ieguvumi. Nav svarīgi, ko mēs sakām, svarīgi, ko saprot sarunas partneris un kāda ir viņa atbildes reakcija. Šeit apgūsi dažādus balss toņus, iemācīsies uzot mērķtiecīgus un un secīgus jautājumus, sadzirdēt būtiskāko un noslēgt darījumus. Citiem vārdiem - izpratīsi svarīgākos ietekmīgas pārdošanas komunikācijas pamatprincipus.


EFEKTĪVĀKĀS PĀRDOŠANAS STRATĒĢIJAS

  • Saskarsmes punktu un komunikācijas audits
  • 8 pārdošanas procesa soļi
  • 5 efektīvākās pārdošanas stratēģijas
  • SPIN:

- izzināšanas jautājumi

- problēmas akcentēšanas jautājumi

- problēmas eskalēšanas jautājumi

- risinājuma jautājumi

  • "Straight Line Persuasion" :

- Darījumu līnija

- Emocīju pīķis - 1

- Pāreja

- Izzināšana

- Kopsavilkums

- Vēstījuma pasniegšana

- 3x10 formula

- 3 secīgas laika cilpas

- Emociju pīķis - 2

- Vienošanās

- Attiecību serviss

Vingrinājumi. Demo sesijas. Individuāls darbs. Grupas un mazo grupu darbs. Situāciju modelēšana. Rezultātu prezentācija.

Ieguvumi. Zini, kur ir patiess spēks? Izvēlē. Tu vari izvēlēties, pēc kādiem noteikumiem norisināsies saruna. Nodarbībās apgūsi 2 no visu laiku ietekmīgākajām pārdošanas stratēģijām - "Spin Selling" un "Straight Line Persuasion"


B2B PĀRDOŠANAS PROCESA AUDITS

  • Klienta uzmeklēšana
  • Klienta potenciāla noteikšana
  • Klienta uzrunāšana e-pastā
  • Klienta uzrunāšana telefoniski
  • Vienošanās par nākamo soli - piedāvājums
  • Efektīva piedāvājumu izstrāde
  • Vienošanās par nākamo soli - tikšanās
  • Sagatavošnās -5 svarīgāki soļi
  • Saiknes izveide - 5 raporta paņēmieni
  • Klienta izzināšana - 15 obligātie jautājumi
  • Informācijas apstrāde - kopsavilkums
  • Piedāvājuma pasniegšana - pamata algoritms
  • Pretestības pārvarēšana - 3 secīgi algoritmi
  • Vienošanās par darījumu - 5 paņēmieni
  • Attiecību serviss - 5 svarīgākie soļi

Vingrinājumi. Demo sesijas. Individuāls darbs. Grupas un mazo grupu darbs. Situāciju modelēšana.

Ieguvumi. Iemācīsies pārvaldīt visu pārdošanas procesu un iemācīsies novērtēt mazo lietu summu. Sapratīsi, ka uzlabot var tikai sistēmu - mērķtiecīgas, secīgas un strukturētas aktivitātes.


B2C PĀRDOŠANAS PROCESA AUDITS

  • Darba vides sagatavošana
  • Preču izvietojums un merčendaizings
  • Kases zona un pārdevēja lokācija
  • Pirmais kontakts ar klientu
  • Klienta uzrunāšana - 5 paņēmieni
  • Klienta izzināšana - 5 obligātie jautājumi
  • Informācijas apstrāde - kopsavilkums
  • Produkta demonstrācija - pamata algoritms
  • Pretestības pārvarēšana - 5 paņēmieni
  • Saiknes izveide - 5 raporta paņēmieni
  • Klienta izzināšana - 15 obligātie jautājumi
  • Informācijas apstrāde - kopsavilkums
  • Piedāvājuma pasniegšana - pamata algoritms
  • Pretestības pārvarēšana - 3 secīgi algoritmi
  • Vienošanās par darījumu - 5 paņēmieni
  • Piepārdošana - 5 paņēmieni
  • Atvadīšanās - 5 paņēmieni
  • Attiecību serviss - 5 svarīgākie soļi

Vingrinājumi. Demo sesijas. Individuāls darbs. Grupas un mazo grupu darbs. Situāciju modelēšana.

Ieguvumi. Iemācīsies izveidot saikni un uzsākt sarunu. Iemācīsies uzdod mērķtiecīgus jautājumus, piemeklēt atbilstošāko produktu un paaugstināt vidējā pirkuma summu. Un izdarīt tā, lai klients vēlas pie tevis vēlreiz atgriezties.


REZULTATĪVA TELEMĀRKETINGA PAMATPRINCIPI

  • Datu bāzes potenciāla audits
  • Komunikācijas skriptu audits
  • Racionāla un emocionāla sagatavošanās
  • Aukstā zvana struktūra un secība
  • 3 prāta stāvokļi rezultatīvai sarunai
  • 10 paņēmieni sarunas uzsākšanai
  • Atļauja jeb pāreja uz turpinājumu
  • Sarunas partnera iesaiste un izzināšana
  • Informācijas apstrāde
  • Piedāvājuma pasniegšana
  • 10 pretestības pārvarēšanas paņēmieni
  • 5 paņēmieni darījuma noslēgšanai
  • 5 paņēmieni sarunas pārtraukšanai

Vingrinājumi. Demo sesijas. Individuāls darbs. Grupas un mazo grupu darbs. Situāciju modelēšana un lomu spēles.

Ieguvumi. Iemācīsies efektīvākos veidus, kā pārdot svešiniekiem pa telefonu. Būtiski samazināsi atteikumu skaitu, paaugstināsi sarunas laiku un noslēgto darījumu skaitu. Iegūsi pārliecību un iemācīes gūt prieku procesā.


KLIETU LOJALITĀTES VEICINĀŠANA

  • 3 klientu lojalitātes veidi
  • Klientu lojalitātes trepe
  • Klientu iesaiste un uzrunāšana
  • CRM sistēmas efektīva izmantošana
  • Atkārtotu darījumu veicināšana
  • 10 lojalitātes instrumenti
  • Lojalitātes programmas izstrāde

Vingrinājumi. Demo sesijas. Individuāls darbs. Grupas un mazo grupu darbs. Situāciju modelēšana.

Ieguvumi. Kā saka Viedi Vīri Himalajos - "Mēs nesaņemam to, ko esam pelnījuši. Mēs saņemam to, par ko esam spējuši vienoties!"

Šeit vienuviet ir apkopotas ietekmīgākās pārrunu vešanas stratēģijas un jaudīgākie instrumenti.


EFEKTĪVU PĀRRUNU INSTRUMENTI

  • Refreiminga stratēģija
  • Kolombo stratēģija
  • BATNA strateģija
  • WATNA stratēģija
  • ZOPA stratēģija
  • Roberta Diltsa ietekmes atsēgas:

- Pozitīvs nodoms

- Sekas un kopsakarības

- Rāmja izmēra maiņa

- Apvienošana

- Pretējs piemērs

- Analogs piemērs

- Metafora

- Cits rezultāts

- Pieņēmums

- Attiecināšana uz sevi

- Kritēriju hierarhija

- Cits pasaules modelis

- Cita realitāte

Vingrinājumi. Demo sesijas. Individuāls darbs. Grupas un mazo grupu darbs. Situāciju modelēšana.

Ieguvumi. Kā saka Viedi Vīri Himalajos - "Mēs nesaņemam to, ko esam pelnījuši. Mēs saņemam to, par ko esam spējuši vienoties!"

Šeit vienuviet ir apkopotas ietekmīgākās pārrunu vešanas stratēģijas un jaudīgākie instrumenti.


IETEKMĒŠANA UN MANIPULĀCIJA

  • Ētikas pamatprincipi
  • Manipulācijas atpazīšana
  • Atbildes stratēģijas manipulācijai
  • Hipnotiskas valodas konstrukcijas
  • Pārliecināšanas Matrica
  • Faktu sagrozīšanas stratēģija
  • Apjukumu radīšanas stratēģija
  • Autoritātes stratēģija
  • Mijiedarbīguma stratēģina
  • Izdevīguma stratrēģija
  • Līdzjūtības stratēģija
  • Iebiedēšanas stratēģija
  • 5 ietekmīgākās stratēģijas pārdošanā
  • 5 ietekmīgākās stratēģijas pārādu piedziņai

Vingrinājumi. Demo sesijas. Individuāls darbs. Grupas un mazo grupu darbs. Situāciju modelēšana.

Ieguvumi. Iemācīsies atpazīt biežāk izmantotās manipulācijas un ietekmēšanas stratēģijas. Iemācīsies izmantot šīs stratēģijas savu mērķu sasniegšanai.


IKDIENAS SITUĀCIJU MODELĒŠANA

  • Nepieciešamo komunikācijas skriptu izveide
  • Lomu spēles un situāciju modelēšana

Vingrinājumi. Mazo grupu darbs. Situāciju modelēšana. Video filmēšana un analīze. Atgriezeniskā saikne.

Ieguvumi. Kā zināms, pārdošanu var iemācīties tikai darot - paceļot telefona klausuli, tiekoties ar īstiem klientiem un dabūnot ar mitru lupatu pa seju. Proti - kļudoties, analizējot savu sniegumu un katru nākamo reizi darot labāk par iepriekšējo.


SASNIEGTĀ PROGRESA AUDITS

  • Mājas darbu analīze
  • KPI audits
  • Profesionālās izaugsmes programmas izveide

Vingrinājumi. Atgriezeniskā saikne. Grupas darbs. Mājas darbi turpmākajai izaugsmei.

Ieguvumi. Kā var zināt, ka dodies pareizā virzienā? Pareizi. Ejot uz priekšu ar pārliecību, jēgu un mērķi un ik pa brīdim paņemot pauzi. Lai novērtētu sasniegto un veiktu korekcijas katram nākamajam posmam.


Jau kādus 15 gadus es ceļoju pa pasauli, tiekos ar Viedākajiem Prātiem, lai krātu pērles. Tagad, tas viss ir pieejams tikai

1 klikšķa attālumā!

⬇️ ⬇️ ⬇️

PIETEIKTIES!

KO SAKA DALĪBNIEKI?

KO SAKA DALĪBNIEKI?

"Pēc apmācībām veicu potenciālo klientu uzrunāšanu ar "aukstajiem e-
pastiem". leguvu atgriezenisko saiti teju 90% gadījumu. Fenomenāls rezultāts."

- Lauris Ozoliņš

"Ko lai vēl piebilst. Tie sarunu skripti reāli darbojas! Tagad es vadu sarunas un virzu tur, kur man vajag. Atliek vien noslīpēt noslēdzošo posmu - darījuma noslēgšanu."

- Kitija Vingre

"Paldies par vērtīgajiem kursiem. Tie kalpoja kā viens no galvenajiem faktoriem, kas man ļāva pat Covid laikā palielināt savus ienākumus par 65%."

- Endijs Blūms

"Pēc apmācībām veicu potenciālo klientu uzrunāšanu ar "aukstajiem e-pastiem". leguvu atgriezenisko saiti teju 90% gadījumu. Fenomenāls rezultāts."

- Lauris Ozoliņš


"Ko lai vēl piebilst. Tie sarunu skripti reāli darbojas! Tagad es vadu sarunas un virzu tur, kur man vajag. Atliek vien noslīpēt noslēdzošo posmu - darījuma noslēgšanu."

- Kitija Vingre


"Paldies par vērtīgajiem kursiem. Tie kalpoja kā viens no galvenajiem faktoriem, kas man ļāva pat Covid laikā palielināt savus ienākumus par 65%."

- Endijs Blūms

Vairāk laimīgu klientu stāstus lasi šeit

https://www.facebook.com/salestraining/reviews

Vairāk laimīgu klientu stāstus lasi šeit

https://www.facebook.com/salestraining/reviews

KĀDI IR IEGUVUMI?

KĀDI IR IEGUVUMI?

  • Izveidosi uz rezultātu orientētu domāšanas modeli un profesionālās izaugsmes programmu.
  • Iemācīsies kontrolēt savas un izprast sarunas partnera emocijas.
  • Iemācīsies atrast motivāciju, drosmi un pārliecību ikdienas darbā.
  • Iemācīsies virzīt sarunu sev vēlamā virzienā un izbaudīsi komunikācijas procesu.
  • Iegūsi pārliecību, ka tavā rīcībā ir jaudīgākie komunikācijas un ietekmēšanas instrumenti.
  • Iegūsi īpašas privilēģijas un priekšocības attiecībā pret konkurentiem.
  • Izveidosi profesionālās komunikācijas rokasgrāmatu - ietekmīgāko komunikācijas paternu kopsavilkumu.
  • Uzlabosi sava darba efektivitāti, pelnīsi vairāk naudas un virzīsies augšup pa karjeras kāpnēm.

Jau minēju, ka profesionāli pārdevēji ir īpaši. Viņi saprot drēbi un prot novērtēt lietu patieso Vērtību!

VĒL VAIRĀK IEGUVUMU?

IEBILDUMU PĀRVARĒŠANA

Vai zini, kur ir patiess spēks?

Izvēlē! Iegūsti 120 jaudīgākos iebildumu pārvarēšanas paņēmienus, izvēlies savējos un pārbaudi tos praksē!

NLP STRATĒĢIJAS

Vai es minēju, ka krāju pērles?

Tavā rīcībā ir PDF fails ar 50 ietekmīgākajām NLP stratēģijām kopā ar praktiskiem piemēriem!

VAIRĀK IEGUVUMU?

50 PNL STRATĒĢIJAS

Vai es jau minēju, ka krāju pērles?

Šeit esmu apkopojis 50 ietekmīgākās NLP stratēģijas kopā ar praktiskiem piemēriem.


IEBILDUMU PĀRVARĒŠANA

Vai zini, kur ir patiess spēks?

Izvēlē! Iegūsti 120 jaudīgākos iebildumu pārvarēšanas paņēmienus, izvēlies savējos un pārbaudi tos praksē!

Priecāšos, ja mana pieredze un daudzu gadu garumā uzkrātās zināšanas ienesīs tavā dzīvē vairāk prieka, naudas un brīvības!

KĀDAS IR IZMAKSAS?

KĀDAS IR IZMAKSAS?

Programmas satura audits: par brīvu!

Aktivitāšu plāna izveide: par brīvu!

Mājas darbu izvērtēšana: par brīvu!

PPT izstrāde: par brīvu!

Darba burtnīcu izveide: par brīvu!

Apmācības: 130 eur+pvn/h

Transformējošās aktivitātes: 130 eur+pvn/h

Progresa izvērtēšana: par brīvu!

Uzmanību! Apmācību norises datumi ir atkarīgi no pasniedzēja noslodzes!

⬇️ ⬇️ ⬇️

Kā jau minēju, šis ir atvērts nodarbību formāts - izvēlies atbilstošākos moduļus, saskaņojam laikus un tiekamies!

Programmas satura audits: par brīvu!

Aktivitāšu plāna izveide: par brīvu!

Mājas darbu izvērtēšana: par brīvu!

PPT izstrāde: par brīvu!

Darba burtnīcu izveide: par brīvu!

Apmācības: 130 eur+pvn/h

Transformējošās aktivitātes: 130 eur+pvn/h

Progresa izvērtēšana: par brīvu!

Uzmanību! Apmācību norises datumi ir atkarīgi no pasniedzēja noslodzes!

⬇️ ⬇️ ⬇️

Tu vari domāt, ka skaties uz gleznu.

Lai gan, iespējams, tā ir glezna, kas skatās uz tevi!

Tu vari domāt, ka skaties uz gleznu.

Lai gan, iespējams, tā ir glezna, kas skatās uz tevi!